Uvod

Strategija najbolj natančnega lovca na obiskovalce strani

Strategija remarketinga ali po domače lovljenja obstoječih obiskovalcev strani, je usmerjena na vse tiste, ki so se z vašimi vsebinami, storitvami in ponudbo tako ali drugače že seznanili. Ljudje danes bijejo bitko s časom in pri vseh skrbeh modernega sveta jim ne gre zameriti, če enostavno nekoliko pozabijo na vašo ponujeno vsebino. Za to je tu remarketing, nežni opomnik, ki jih spodbuja k zaključitvi pričetega na vaši strani.

Dejstvo je, da nekaj odstotkov prometa na spletni strani predstavljajo tisti obiskovalci, ki jo zapustijo nemudoma ("bounce rate"), preostali odstotek pa nadaljuje z brskanjem in pregledovanjem vaših vsebin. Dolžina nakupne poti v veliki meri zavisi od produkta ali storitve, ki ga ponujate. Torej, lahko govorimo o pretežno hitrih impulzivnih nakupih z nižjimi transakcijskimi vrednostmi ali o daljših nakupnih poteh, ki potrebujejo več razmisleka in zbiranja informacij ter vključujejo višje transakcijske vrednosti. Zlasti za slednje je remarketing odličen pristop, tako jih namreč lahko ponovno spomnimo na vašo ponudbo ali jim predstavimo nekaj dodatnega, kar bi lahko drastično vplivalo na skrajšan nakupni proces.

Primer

Na podlagi izkušenj, pridobljenih skozi delo za naročnike smo hitro prišli do ugotovitve, da remarketing postane močno orožje šele tedaj, ko se pravilno interpretira goro podatkov, ki nam jih ponujajo razni analitični programi in se le te “zapakira” v oprijemljivo podlago za prihodnje odločitve. Tako lahko prepoznamo različne segmente in njihove nakupne vzorce, slednje pa uporabimo pri nastavitvah remarketing kampanj. Če izpostavimo primer webcommerca je rezultat jasen, maksimiziranje unovčenja zapuščenih košaric in pretvorba večjega števila obiskovalcev strani v dejanske kupce.

Poziv

Nekateri so mnenja, da remarketing lahko velikokrat izpade "vsiljevalsko" do potencialnih kupcev in jih med drugim odvrne od vas. Skrb je na mestu v primeru, da se zadeve lotite na pamet, torej brez zastavljenih ciljev in strategije, ki bo te prenesla v realnost. V drugem primeru pa smo tukaj mi, da ta lov na obiskovalce strani spremenimo v številke, ki bogatijo vašo prodajo izdelkov ali storitev.

Naredimo razliko - we make the difference.
Kontaktirajte nas