Uvod
Strategija najbolj natančnega lovca na obiskovalce strani
Strategija remarketinga ali po domače lovljenja obstoječih obiskovalcev strani, je usmerjena na vse tiste, ki so se z vašimi vsebinami, storitvami in ponudbo tako ali drugače že seznanili. Ljudje danes bijejo bitko s časom in pri vseh skrbeh modernega sveta jim ne gre zameriti, če enostavno nekoliko pozabijo na vašo ponujeno vsebino. Za to je tu remarketing, nežni opomnik, ki jih spodbuja k zaključitvi pričetega na vaši strani.
Dejstvo je, da nekaj odstotkov prometa na spletni strani predstavljajo tisti obiskovalci, ki jo zapustijo nemudoma ("bounce rate"), preostali odstotek pa nadaljuje z brskanjem in pregledovanjem vaših vsebin. Dolžina nakupne poti v veliki meri zavisi od produkta ali storitve, ki ga ponujate. Torej, lahko govorimo o pretežno hitrih impulzivnih nakupih z nižjimi transakcijskimi vrednostmi ali o daljših nakupnih poteh, ki potrebujejo več razmisleka in zbiranja informacij ter vključujejo višje transakcijske vrednosti. Zlasti za slednje je remarketing odličen pristop, tako jih namreč lahko ponovno spomnimo na vašo ponudbo ali jim predstavimo nekaj dodatnega, kar bi lahko drastično vplivalo na skrajšan nakupni proces.