Uvod
Strategija za osvojitev e-poštnih predalov
Email marketing zagotovo predstavlja eno izmed pomembnih postavk inbound marketinga. Na žalost se velikokrat ne izrabi ponujenega potenciala. Od tega si ne morete obetati visokih odstotkov odprtih emailov in zaključevanja vam relevantnih konverzij.
Možnosti je veliko. Najprej se morate zavedati, da so pridobljeni e-poštni podatki vaših obstoječih in potencialnih strank (seveda zbrani ob predpostavki sledenja GDPR načel) pravi nebrušen diamant. Dejansko posamezniku lahko ponudite relevantne vsebine, torej take, ki temeljijo na osnovi dotičnih interakcij z vašim podjetjem oziroma blagovno znamko. Bistvo je, da vašo bazo pravilno obravnavate oziroma zbrane kontakte segmentirate glede na vam pomembne postavke in navsezadnje cilje, ki jih z uporabo orodja želite doseči. Vsekakor svetujemo, da se tej cilji ujemajo z ostalimi oglaševalskimi kanali, saj v tem pogledu email marketing predstavlja še tisto dodatno piko na i, željeno sporočilo je navsezadnje lahko 100% prilagojeno skupini posameznikov. Vendar vse to ni vredno veliko, če prezrete pomen časovne komponente, torej kdaj poslati email ali ne uberete pravega pristopa k strukturiranju naslova emaila.