Uvod

Strategija za osvojitev e-poštnih predalov

Email marketing zagotovo predstavlja eno izmed pomembnih postavk inbound marketinga. Na žalost se velikokrat ne izrabi ponujenega potenciala. Od tega si ne morete obetati visokih odstotkov odprtih emailov in zaključevanja vam relevantnih konverzij.

Možnosti je veliko. Najprej se morate zavedati, da so pridobljeni e-poštni podatki vaših obstoječih in potencialnih strank (seveda zbrani ob predpostavki sledenja GDPR načel) pravi nebrušen diamant. Dejansko posamezniku lahko ponudite relevantne vsebine, torej take, ki temeljijo na osnovi dotičnih interakcij z vašim podjetjem oziroma blagovno znamko. Bistvo je, da vašo bazo pravilno obravnavate oziroma zbrane kontakte segmentirate glede na vam pomembne postavke in navsezadnje cilje, ki jih z uporabo orodja želite doseči. Vsekakor svetujemo, da se tej cilji ujemajo z ostalimi oglaševalskimi kanali, saj v tem pogledu email marketing predstavlja še tisto dodatno piko na i, željeno sporočilo je navsezadnje lahko 100% prilagojeno skupini posameznikov. Vendar vse to ni vredno veliko, če prezrete pomen časovne komponente, torej kdaj poslati email ali ne uberete pravega pristopa k strukturiranju naslova emaila.

Primer

Ne glede na zgoraj povedano, smo pri nekaj naročnikih spoznali, da se zadeve zataknejo že v sami osnovi, torej pri pridobivanju kontaktnih podatkov posameznikov. Tukaj pa ne prepuščamo ničesar naključju. Poznavanje posameznih zakonskih podlag in direktiv je namreč ključnega pomena.

Tako smo ob zloglasni uvedbi GDPRja v maju 2018 naročnika rešili pred pravo malo katastrofo. V kolektivu so namreč zagovarjali tezo, da je potrebno vsem obstoječim, 8.000 kontaktom, poslati ponovni email za pridobitev soglasja za nadaljnjo uporabo kontaktnih podatkov za marketinške namene. Sami smo to odsvetovali. Zakaj?

Naročnik je namreč imel že predčasno vzpostavljeno več kot odlično podlago za pridobitev kontaktov. Le ti so bili namreč že pridobljeni v skladu z zahtevami GDPRja, preden je zakon stopil v veljavo. Tako potrebe po ponovnem pošiljanju soglasij ni bilo, obenem pa smo se izognili izgubi zlata vrednih email kontaktov.

Poziv

Če strnemo misli, le s pravilnim pristopom se lahko nadejamo višjih stopenj odpiranja posameznih emailov in v sosledju nizanja večjega števila konverzij. Kaj, kako, zakaj in kdaj... no, od tukaj naprej pa smo vam mi na voljo za vse odgovore.

Naredimo razliko - we make the difference.
Kontaktirajte nas