Uvod
Strategija za prevlado na socialnih medijih
Težko je izpostaviti, kako pomembni so postali socialni mediji za vaše podjetje in ugled povezanih blagovnih znamk nasploh. Dejstvo je, da so socialni mediji postali novo, digitalno okolje preživljanja prostega časa za posameznike.
Številke so jasne, saj lahko dokaj hitro ugotovimo, da Facebook šteje 2.23 milijard mesečno aktivnih in 1.2 milijardi dnevno aktivnih uporabnikov. Če preslikamo na svetovno populacijo bi to pomenilo, da je vsak 4. človek uporabnik Facebooka. Instagram prav tako beleži vse bolj zavidanja vredne številke, tj. 0.8 milijarde mesečno aktivnih in 0.5 milijarde dnevno aktivnih uporabnikov. To pomeni, da vsak 10. človek uporablja Instagram. Za nameček pa vsi tej posamezniki brskanju po socialnih platformah v povprečju namenijo kar 90 minut svojega časa.
Številke so ogromne in trend nakazuje na dodatno rast. Kaj pa vse to pomeni za vas, za vaše podjetje in blagovno znamko?
To vam predstavlja ogromno okno priložnosti, ki se kaže v: večji prepoznavnosti blagovne znamke, izboljšani zvestobi znamki, večji priložnosti za konverzijo, višjih stopnjah konverzije, višjem avtoritetnem znaku blagovne znamke, povečanem inbound prometu, boljših uvrstitvah v iskalnikih ter bogatejši izkušnji strank.