Uvod
Strategija za prvo mesto v Google iskalnem omrežju
Google oglaševanje predstavlja izjemno močno orodje, ki ima na razpolago nešteto opcij, vendar se brez pravega znanja in nikakršne strateške podlage velikokrat prelevi v finančno luknjo brez dna.
Če pa vanj vgradimo skrbno pripravljeno in razdelano strategijo, si lahko obetamo zavidanja vrednih rezultatov. Dejstva so jasna, Google je daleč najbolj uporabljena iskalna platforma, namreč zavzema kar 92% trga. Vsako sekundo se odvije kar 65.000 iskalnih poizvedb, to je 3.9 milijona poizvedb na minuto, 234 milijonov na uro, 5.6 milijarde na dan. Od teh astronomskih številk se nam lahko kar zavrti v glavi.
Hitro lahko sklepate, da uporabniki iščejo tudi po vam relevantnih iskalnih poizvedbah oziroma poizvedbah, na katerih bi lahko kotiralo vaše podjetje ali pa denimo že kotira, vendar s slabimi rezultati.