Uvod

Strategija za prvo mesto v Google iskalnem omrežju

Google oglaševanje predstavlja izjemno močno orodje, ki ima na razpolago nešteto opcij, vendar se brez pravega znanja in nikakršne strateške podlage velikokrat prelevi v finančno luknjo brez dna.

Če pa vanj vgradimo skrbno pripravljeno in razdelano strategijo, si lahko obetamo zavidanja vrednih rezultatov. Dejstva so jasna, Google je daleč najbolj uporabljena iskalna platforma, namreč zavzema kar 92% trga. Vsako sekundo se odvije kar 65.000 iskalnih poizvedb, to je 3.9 milijona poizvedb na minuto, 234 milijonov na uro, 5.6 milijarde na dan. Od teh astronomskih številk se nam lahko kar zavrti v glavi.

Hitro lahko sklepate, da uporabniki iščejo tudi po vam relevantnih iskalnih poizvedbah oziroma poizvedbah, na katerih bi lahko kotiralo vaše podjetje ali pa denimo že kotira, vendar s slabimi rezultati.

Primer

Pomen odlično analiziranega ciljnega trga in z njim povezanih kupcev, konkurentov, iskalnih poizvedb ter trendov se je obrestoval tudi pri enemu izmed naših naročnikov, ki se ukvarja z “retailingom” (prodaja na drobno). Le tako so se namreč sestavile liste relevantnih besednih zvez (s poudarkom na daljših besednih zvezah), pravilno izbrana kreativa in oblika oglasov glede na posamezne cilje ter seveda umeščanje upoštevajoč online nakupno pot. V mesecu dni smo tako uspeli preseči pričakovanja in doseči trikratnik prodaje. Vložek v oglase se je kazal v razmerju 20:1 (ROAS).

Poziv

Dejstvo je, da že z manjšo investicijo, upoštevajoč strateško zasnovo po meri, so rezultati hitro vidni in vaša prodaja raste. Mislimo, da vam ni potrebno razlagati kako in kaj, ker na koncu štejejo le rezultati. Če si jih želite doseči, potem verjetno že veste koga kontaktirati.

Naredimo razliko - we make the difference.
Kontaktirajte nas