Uvod

Video marketing

Moč videa v digitalnem svetu v zadnjih letih krepko narašča, uporabniki video vsebinam namenjajo več časa kot denimo dobrim starim televizijskim zaslonom. Zato ne preseneča, da številni socialni mediji vse več pozornosti namenjajo video vsebinam.

Video oglaševanje je na letni ravni porastlo za 28% v primerjavi s preteklim letom in kar 31% vseh prikazanih oglasov je bilo video oglasov. Na račun tega se Youtube v zadnjih letih kar bohoti s številkami ogledov, ki krepko presegajo milijarde, kar dnevno nanese na več kot milijardo ur ogledanih video vsebin. Med drugim je Youtube druga najbolj iskana stran Google iskalne platforme. Torej je to odlična priložnost za pravilno umestitev vaših oglasov. Statistike prav tako kažejo, da si 85% odstotkov potrošnikov želi v prihodnje še več video vsebin s strani podjetij ali blagovnih znamk, ki jih podpirajo. Video oblika je neizpodbitno oblika prihodnosti.

Video marketing lahko denimo pokriva več aspektov: gradi na ozaveščanju, poučuje ciljno publiko, širi pomembno sporočilo ali enostavno skrbi za "boost" prodaje. Vse to je mogoče, saj video tip oglasa najlažje ukrade uporabnikovo pozornost in mu željeno sporočilo tudi efektivno dostavi.

Primer

Za naše naročnike smo, zahvaljujoč video vsebinam, dosegli:

  • Več kot 100% višji organski doseg;
  • Dvig ozaveščenosti blagovne znamke in zapomnljivosti dostavljenega sporočila (skoraj 90% porast);
  • Izboljšali izkušnjo na pristajalni strani, saj so se v povprečju uporabniki zadržali za polovico več časa kot na straneh brez video vsebin, to pa je botrovalo k dvigu konverzijske stopnje za 80%.

Poziv

Vendar, nikar ne gre zamenjevati klasičnih TV oglasov s potrebami v svetu digitale. Tukaj so pristopi nekoliko drugačni, vselej velja slediti avtentičnosti, zahtevam posameznih platform in skrbno zasnovani strategiji.

Za popoln izkoristek potenciala tega oglasnega formata poskrbimo mi.

Naredimo razliko - we make the difference.
Kontaktirajte nas