Uvod
Video marketing
Moč videa v digitalnem svetu v zadnjih letih krepko narašča, uporabniki video vsebinam namenjajo več časa kot denimo dobrim starim televizijskim zaslonom. Zato ne preseneča, da številni socialni mediji vse več pozornosti namenjajo video vsebinam.
Video oglaševanje je na letni ravni porastlo za 28% v primerjavi s preteklim letom in kar 31% vseh prikazanih oglasov je bilo video oglasov. Na račun tega se Youtube v zadnjih letih kar bohoti s številkami ogledov, ki krepko presegajo milijarde, kar dnevno nanese na več kot milijardo ur ogledanih video vsebin. Med drugim je Youtube druga najbolj iskana stran Google iskalne platforme. Torej je to odlična priložnost za pravilno umestitev vaših oglasov. Statistike prav tako kažejo, da si 85% odstotkov potrošnikov želi v prihodnje še več video vsebin s strani podjetij ali blagovnih znamk, ki jih podpirajo. Video oblika je neizpodbitno oblika prihodnosti.
Video marketing lahko denimo pokriva več aspektov: gradi na ozaveščanju, poučuje ciljno publiko, širi pomembno sporočilo ali enostavno skrbi za "boost" prodaje. Vse to je mogoče, saj video tip oglasa najlažje ukrade uporabnikovo pozornost in mu željeno sporočilo tudi efektivno dostavi.